Log In
Forums > General Discussion > Någon som har erfarenhet av flyttstädningstjän ster i Stockholmsområdet?
Någon som har erfarenhet av flyttstädningstjän ster i Stockholmsområdet?
Posted: 19 Apr 2026 06:23 UTC  Post #1
simka
Engine
Registered
Total Posts: 26
Hej! Är det någon här som har anlitat en flyttstädningstjän st i Stockholmsområdet nyligen? Jag står inför en flytt och känner mig helt överväldigad av allt som ska göras. Att städa hela lägenheten känns som ett gigantiskt projekt som jag helst skulle slippa. Därför funderar jag på att ta hjälp, men jag har ingen aning om vilka firmor som är bra och pålitliga. Tar tacksamt emot alla tips och erfarenheter ni vill dela med er av!
Posted: 19 Apr 2026 07:22 UTC  Post #2
carloss
Deck & Engine
Registered
Absolut, jag kan dela med mig av mina erfarenheter! Jag använde mig av en firma förra året när jag flyttade och det var verkligen värt pengarna. Att slippa den stressen var ovärderligt. Det finns ju en hel del att välja bland och alla erbjuder olika garantier samt priser. För att hitta rätt firma, är mitt råd att kolla runt, läsa recensioner och jämföra priser. Du kan till exempelvis kika runt på Flyttstädning stockholm - Limpio, och se vad de har att erbjuda. Att ha certifierad personal är även ett plus!
Posted: 19 Apr 2026 09:02 UTC  Post #3
didina
Deck & Engine
Registered
Det är verkligen intressant hur stor skillnaden kan vara mellan olika flyttstädningstjänster. Vissa verkar vara supernoggranna och lämnar inget åt slumpen, medan andra verkar mest fokusera på att snabbt bli klara. Det är ju inte alltid lätt att veta vilken typ av service man kommer att få förrän efteråt, så det är verkligen viktigt att göra sin research ordentligt innan man bestämmer sig för vilken firma man ska anlita.
1 / 1